DE MOM•ME BOX IS ONTSTAAN OM MOEDERS IN HUN KRACHT TE ZETTEN EN EEN ZORGEN VOOR JEZELF LEUKER EN MAKKELIJKER TE MAKEN.
ONDER HET MOTTO VAN: BEING A MOM IS THE BEST REASON TO TAKE CARE OF YOURSELF - WANT JE KAN PAS ECHT GOED VOOR EEN ANDER ZORGEN, ALS JE GOED VOOR JEZELF ZORGT.
FINDING BALANCE BETWEEN BEING A MOM AND BEING ME
SHIPPING & RETURNS
Retourneren
Je kunt (een gedeelte van) je bestelling binnen 14 dagen nadat het door de bezorger bij jou (of een derde) is afgeleverd retourneren. Je kan dit doen door het product, samen met een notitie waaruit je wens tot herroeping blijkt, meteen binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen. Je kan ook eerst binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop wenst af te zien. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren. Voeg een notitie toe, zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is. Het product dient ongebruikt, in originele verpakking en in nieuwstaat verpakt te zijn.
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Retouradres
Alle retourzendingen kunnen gestuurd worden naar het volgende adres:
Mom Me Box
Lijsterbesplein 17
2563 KZ Den Haag
Mail ons ook gelijk even dat je iets hebt teruggestuurd met het rekeningnummer waar je het bedrag op terug wilt ontvangen. Deze mail kun je sturen naar info@mommebox.nl
Zodra de retour bij ons binnen is, zal het bedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, aan je gecrediteerd worden. De retourzending is voor rekening en risico van de koper. Dit houdt in dat je zelf de verzendkosten betaalt voor het retourneren. De oorspronkelijke verzendkosten (bij aankoop van het artikel) krijg je wel van ons terug (mits alle producten worden teruggestuurd).
Mom Me Box is niet aansprakelijk voor beschadigen of zoekraken van retour verzonden producten.
Garantie
Voor alle producten die we verkopen geldt een wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product moet voldoen aan wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden. Als er iets niet in orde is met het product dat je bij ons besteld hebt, neem dan contact met ons op via info@reigerenderaaf.nl.
Na overleg zullen we zo snel mogelijk een passende oplossing bieden voor het probleem. Indien nodig, sturen we je een vervangend onderdeel of artikel toe.
Klachten
Heb je een klacht over je aankoop of onze dienstverlening, dan kun je een e-mail sturen naar info@mommebox.nl. Graag ontvangen we het bestelnummer en een duidelijke omschrijving van je klacht met foto. We zullen binnen uiterlijk 5 werkdagen contact met je opnemen om te zoeken naar de best mogelijk oplossing. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).